Nieuwsbericht 937
Is geplaatst op :04-Nov
Wordt getoond tot:04-Dec

Jeugdhonk

Dit seizoen zal er voor jongeren van 12-18 jaar in onze gemeente niet alleen catechesatie zijn, maar zullen er ook jeugdmiddagen worden georganiseerd. Deze jeugdmiddagen worden gehouden op het jeugdhonk aan de platteweg 1.
Een groepje enthousiaste gemeenteleden is aan de slag gegaan om de jongeren van onze kerk één keer in de maand een gezellige middag te bieden waarbij ontmoeting en binding centraal staan. Op deze middagen zullen er telkens twee begeleiders aanwezig zijn die een activiteit organiseren en de middag in goede banen zullen leiden.
De jongeren hebben hiervoor via whats’app een uitnodiging ontvangen.
Wanneer u of jij een jongere kent die geen uitnodiging ontvangen heeft, maar die wel graag zou willen komen, weet dan dat hij of zij van harte welkom is. Vrienden en vriendinnen zijn eveneens van harte welkom.

De planning voor dit seizoen is als volgt:
  • Zondagmiddag 5 november
  • Zondagmiddag 3 december
  • Zondagmiddag 14 januari
  • Vrijdagavond 2 februari sirkelslag (in het kerkcentrum)
  • Zondagmiddag 4 maart
  • Zondagmiddag 8 april